Welcome
Advertising is the way great brands get to be great brands.
We Are Awesome Folow Us

FRI FRAGT VED KØB OVER 450 KR

  • Ingen produkter tilføjet

Vi indsamler information om dig gennem bestillings processen på vores webshop.

Informationer som vi samler og gemmer

Når du besøger vores webshop, vil vi spore:

  • Varer som du har set: Vi vil bruge denne information til eksempelvist at vise dig varer, som du har set for nylig.
  • Lokation, IP-adresse og browsertype: Vi vil bruge disse informationer til formål såsom beregning af moms og forsendelse.
  • Leveringsadresse: Vi vil anmode dig om at indtaste denne, så ved hvem vi skal sende ordren til.

For at holde styr på dine valg og indkøb bruger vi 3 cookies:

  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart
  • wp_woocommerce_session_

De første to cookies indeholder information om “Kurv” som en helhed og hjælper vores shop app “WooCommerce” til at forstå hvornår du ligger ting eller fjerner dem fra kurven eller generelt ændrer data der er vigitg for at vise et rigtig billede af dine varer valgt.

Den sidste cookie (wp_woocommerce_session_) indeholder en unik kode for hver kunde så den ved hvilke varer du eventuelt tidligere har tilføjet kurven.
NB. ingen personlig data bliver opbevaret.

Når du køber varer af os, vil vi bede dig om at give os information, der omfatter dit navn, faktureringsadresse, leveringsadresse, e-mailadresse, telefonnummer, kreditkort/betalingsinformationer og valgfri kontoinformation som brugernavn og adgangskode. Vi vil bruge denne information til formål såsom til:

  • Sender dig information om din konto og ordre
  • Svar på dine henvendelser og forespørgsler, herunder refunderinger og klager
  • Behandle betalinger og forhindre svig
  • Overholder alle juridiske forpligtelser, som vi har, såsom beregning af moms og gebyrer
  • Forbedre vores tilbud i webshoppen

Generelt gemmer vi information om dig så længe, som vi har behov for informationen til de formål, for hvilke vi indsamler og bruger informationerne, og vi er ikke juridisk forpligtet til at fortsætte med at gemme dem. Fx vil vi gemme ordreinformationer så længe det er krævet ifølge regnskabsloven i forhold til moms og regnskab. Dette inkluderer dit navn, e-mailadresse samt faktureringsadresse og leveringsadresse.

Vi vil også gemme kommentarer, hvis du ønsker at tilføje dem.

Hvilke medarbejdere der har adgang

Medarbejdere har adgang til informationen, som du giver os. Fx har administratorer såvel som webshopledere adgang til:

  • Ordreinformation såsom hvad der blev købt, hvornår det blev købt og hvortil det skal sendes.
  • Kundeinformation såsom dit navn, e-mailadresse samt information om fakturering og forsendelse.

Vores medarbejdere har den nødvendige adgang til information nødvendig for at kunne gennemføre ordrer, håndtere refunderinger og supportere dig.

Hvilke informationer vi deler med andre

Vi deler INGEN information med trediemandsfirmaer, – vi deler udelukkende information der er absolut nødvendig for at kunne registrere køb og udbetalinger, som angivet under punktet ‘Betalinger’.

Betalinger

Hos Fauna By Juhl anvendes QuickPay som registrant og Clearhaus.com som aquirer hvilket er begge virksomheder med danske afdelinger. De er begge anerkendte betalings firmaer som FAUNA By Juhl benytter for at skabe topsikret håndtering af betalinger mellem dig som kunde, og FAUNA By Juhl som firma. Alt er sikret under stærke krypteringer som gør at dine information ikke kan læses når du indtaster oplysninger.
QuickPay: Alle cookie informationer der sker under betaling kan læses her:QuickPay Terms Of Service
ClearHaus: Alle cookie informationer der sker under betaling kan læses her:ClearHaus Terms Of Service